CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Powered By Blogger

Saturday, January 31, 2009

adik or adek yg aku anggap mcm adik or adek aku sendiri...


inilah muke2 yg minta puji...hak3...mane ade..udk2 4 org nie,aku anggap mcm adik or adek aku cendiri...entahlar..aku dah t'lalu cygkn dorang...smpai nk b'pisah pOn ssh...dorang jgk udk2 yg s'lalu lar gak bg aku panas...sakit atie,kecik atie,penat oooooo nk layan kerenah dorang nie...lalalala...ssh...tp,entahlar...nnt2 jelah aku cete..

5 comments:

princesshogwartz said...

kureng~!~ ade ke kate muke2 yg minta puji~~~
lastik kang bru taw~!~ hehehe...

HuRi~~~ said...

bha...over nie.hak...peace..

Ummu Hurairah_Luv_MiowZz said...

Ish3...hahah....!mntk puji kunuk...!xsedar diri die tu yg mntk puji!huhu...jan mrh....!!

HuRi~~~ said...

yelah...akak yg minta puji...

Penulis Hingusan said...

Assalamualaikum...
susah2 oh korang...sume la mintak puji t'msuk tuan punye blog....
he3...
akk je yg cool...
:p